۱۳۸۹ مهر ۲۲, پنجشنبه

دوره جديد آموزش شنا در استخرهاي هتل پارس و المپيك آغاز شد

۲ نظر:

  1. با تشکر از زحمات شما
    لطفا در انتخاب مربی دقت بیشتری شود .مربیها اکثرا کم تجربه و بی حوصله و بد اخلاقند .بطوریکه تکنیکهای شنا را کامل آموزش نمی دهند. و اگر آموزش کسی با کندی مواجه شود به شخصیت فرد با دادو بیداد توهین میکنند. یا هنوز ساعت کلاس به اتمام نرسیده می خواهند استخر را ترک کنیم.

    به نظر میرسد با این هزینه های سنگین که به شرکت اعمال می شود میتوان مربی باتجربه تر و بهتری انتخاب کرد.
    با تشکر

    پاسخحذف
  2. جهت اطلاع دوستان عزيز موارد ذيل لازم به توضيح است.مربي انتخاب شده داراي گواهينامه بين المللي شناي موزون و كارت مربيگري شنا است همچنين مدرس دانشگاه بوده و عضو هيات شناي استان ميباشند.مربي تيم شناي استان نيز بوده اند و سابقه مربيگري طولاني دارند.در ضمن درصد يادگيري در كلاسهاي اين دوره و با مربي جديد بيش از 80 درصد بوده كه در صورت بي تجربگي مربي اين امار بدست نمي امد.لذا مربي پس از تحقيق فراوان انتخاب شده و كم نجربه نميباشند.درخصوص ساعت استخر نيز سوت خروج را ناجي استخر ميزند كه هيچ ارتباطي به مربي ندارد و براساس ساعت درج شده در قرارداد ميباشد.در خصوص تذكرات مربي كه بارها مشاهده شده اما خلاف ادب نبوده است،نيز در صورت هماهنگي با كلاس و رعايت قوانين و حضور كامل در جلسات آموزش مشكلي نخواهد بود.لازم به توضيح است ميزان استقبال از آموزش شناي اين مربي بيش از مربيان قبل بوده است.
    درهر صورت از اعلام نطرتان كه نشاندهنده پيگيري شماست متشكرم.كميته ورزش

    پاسخحذف

.sidebar { color: $sidebartextcolor; line-height: 1.5em; font:normal 12px Tahoma; } .sidebar h2 { font: bold 130% Arial, Verdana, Times new Roman; letter-spacing:0; }