۱۳۸۹ آذر ۱۶, سه‌شنبه

خانم ها و مشکل چاقی

مطلب ذيل از سوي سركارخانم الهام رستمي ارسال شده- از توجه ايشان بسيار سپاسگزاريم


خانم ها، آیا می دانید که آموزش تناسب وزن چه کاری می تواند برایتان انجام دهد؟ با استفاده از این روش می توانید وزن خود را در حد تعادل نگه دارید و همچنین برجستگی ها و فرورفتگی های مناسبی را در قسمت های مختلف بدن خود به وجود آورید.
همچنین عضلات بدن سفت و محکم شده و از حالت شل بودن در می آیند. این کار به شما نیرو، سلامتی و بدنی زیبا می بخشد.
امکان آسیب های بدنی در زندگی روزمره و یا در حین انجام ورزش های مختلف در حد بسیار زیادی کاهش مییابد. خواب شما تنظیم می شود، بهتر می توانید کار کنید، استقامت بدنی را افزایش ميدهد . در کل بر روی وجوه زندگی شما تاثیرات شگرفی دارد

کاهش وزن با یوگا
انجام تمرینهای یوگا با سرعت زیاد، به گونه ای که حرارت بدن را بالا ببرد و عرقتان را در بیاورد، باعث سوزاندن کالریهای اضافی می شود، اما چه بسا روشهای ملایمتر، کارآیی بیشتری برای کاهش دور کمرتان داشته باشند. می پرسید چگونه؟ یوگا، به شیوه ای روحی-روانی باعث تسهیل کاهش وزن می شود.
بسیاری از عادتهای بد، ریشه روحی-روانی دارند. یوگا، با آموزش تمرکز بر درون، شما را از نگرانیهای بی مورد رها می کند و انرژیتان را بر آنچه واقعا اهمیت دارد، متمرکز می کند. به کمک یوگا، یاد می گیرید که علل عدم توجه به سلامتی و انگیزه های پرخوریتان را پیدا کنید. به مرور زمان، متوجه نوعی احساس کنترل بر زندگیتان می شوید. مواظب غذایی که در دهان می گذارید خواهید بود و از مزه آن لذت می برید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

.sidebar { color: $sidebartextcolor; line-height: 1.5em; font:normal 12px Tahoma; } .sidebar h2 { font: bold 130% Arial, Verdana, Times new Roman; letter-spacing:0; }